MedeMarka
– marka osobista
Szkolenia z marketingu dla branży medycznej
Termin
14 dni dostępu do kursu.
Miejsce
Kurs online.
Cena
cena regularna - 319 zł.
Praktyczne kursy z marketing branży medycznej
Ten kurs online to pierwszy krok do zbudowania silnej i zaufanej MedeMarki.
Myślisz o prywatnym gabinecie, ale martwisz się, że ciężko będzie ci zapełnić grafik?
Może wyzwaniem jest dla Ciebie zbudowanie branżowego autorytetu?
Albo marzysz, aby Twoje nazwisko było cenioną i rozpoznawalną marką?
A może….
Wykonałeś już pierwsze kroki, ale brakuje Ci strategii na dalsze działania?
Zbuduj swoją MedeMarke z naszym kursem z marketingu medycznego!
MedeMarka to przewodnik po tym jak krok po kroku zaistnieć w internecie
i efektywnie zbudować zainteresowanie wokół swojej osoby.
MedeMarka to przewodnik po tym jak krok po kroku zaistnieć w internecie
i efektywnie zbudować zainteresowanie wokół swojej osoby.
Dlaczego warto zapisać się na kurs z marketingu branży medycznej MedeMarka?
Ten kurs został stworzony na podstawie doświadczenia nie tylko lekarzy czy specjalistów ds. marketingu, ale też ekspertów pracujących w instytucji szkoleniowej, która w trakcie swojego stażu przeprowadziła kursy dla 3678 pracowników i studentów kierunków medycznych. Dzięki rozmowom z tysiącami kursantów wiemy z jakimi wyzwaniami się mierzysz i jak możemy Ci realnie pomóc w Twoim rozwoju zawodowym.
A czym właściwie jest marka osobista?
Marka osobista to to jak jesteś postrzegany przez innych i jaka jest ich opinia na Twój temat. To proces świadomego budowania i zarządzania własnym wizerunkiem oraz reputacją w celu osiągnięcia określonych celów zawodowych i osobistych.
Do kogo kierujemy szkolenie z marketingu medycznego?
Szkolenie zostało przygotowane z myślą o osobach pracujących, studiujących lub planujących pracę w branży medycznej czyli jako m.in. lekarz , stomatolog, ortodonta, fizjoterapeuta, optometrysta, pielęgniarka, położna, ratownik medyczny czy psycholog.
Kurs MedeMarka obejmuje:
- 3 godziny intensywnych zajęć online
- przykłady publikacji z branży medycznej
- listę narzędzi i przydatnych aplikacji
- case study sukcesu kont z branży medycznej
- zadania weryfikujące zdobytą wiedzę
- certyfikat ukończenia szkolenia
Jakie korzyści przyniesie Ci posiadanie zaufanej marki osobistej w branży medycznej?
- grafik pełny pacjentów chcących skorzystać z Twoich usług
- zwiększenie zaufania wśród pacjentów
- ugruntowanie pozycji eksperta w swojej specjalizacji
- rozwój kariery zawodowej
- ulepszenie wizerunku u wymarzonego pracodawcy
- zbudowanie autorytetu jako aspirujący prelegent, wykładowca czy mentor
- wyższą sprzedaż własnego produktu np. książki, kursu
- stanie się rozpoznawalnym w Twojej branży
- szanse na zdobycie zaproszeń na wydarzenia branżowe oraz panele dyskusyjne
- zaproszenia do gościnnych wystąpień w mediach czy współtworzenie wpisów branżowych
- efektywniejszy rozwój firmy
- budowanie pozytywnego employer brandingu (marki pracodawcy)
- i wiele, wiele więcej…
Czego się nauczysz po kursie z marketingu dla branży medycznej?
- Stworzyć i z powodzeniem prowadzić swoje media społecznościowe i inne kanały komunikacji
- Określić swój cel i zakres działań w internecie
- Zaplanować zadania w zgodzie z lejkiem sprzedażowym
- Określić swoją niszę i znaleźć swoje wyróżniki i atrybuty
- Opisać swoją personę
- Zweryfikować sektor docelowy – B2B/B2C
- Zbudować spójności wizualną
- Wybrać platformy dostosowane do grupy docelowej
- Stworzyć ofertę i zaprezentować ją w sieci
- Samodzielnie ułożyć plan publikacji
- Napisać opisy i tytuły zgodnie z językiem korzyści
- Stworzyć konkretne treści wideo, zgodne z zasadami storytellingu
- Recyklingować materiały tak, aby oszczędzić czas
- Znaleźć inspiracje na posty
- Podzielić się w sieci ofertą i doprowadzać do sprzedaży usług
- Zaangażować odbiorców, aby byli aktywni na profilu
- Zbudować zaufanie wśród pacjentów i współpracowników
Czego jeszcze się dowiesz po szkoleniu MedeMarka?
Opowiemy też o tym, kiedy warto zlecić stworzenie strony internetowej, logo lub płatnej kampanii reklamowej firmie zewnętrznej
lub jak znaleźć alternatywę, gdy nie masz na te działania zasobów finansowych.
Poznasz narzędzia niezbędne do przygotowania spójnych grafik, montażu filmów, budowania mailingu,
prowadzenia webinarów czy dodawania transkrypcji do wideo.
Jednym słowem zyskasz wszystkie niezbędne fundamenty do zbudowania solidnej MedeMarki!
Jak działa szkolenie z marketingu dla branży medycznej MedeMarka?
Całe szkolenie odbywa się online za pomocą naszego panelu szkoleniowego. Poniżej wyjaśniamy jak to działa:
- Zapisz się na kurs
- Zaloguj się do swojego konta użytkownika na naszej stronie.
- Jeśli to pierwsze szkolenie, które u nas kupujesz:
–> Login oraz możliwość ustawienia hasła użytkownika otrzymasz od nas w jednym z maili.
–>Następnie, po ustanowieniu loginu i hasła – zaloguj się na stronie: https://medelight.pl/kokpit/ ; - W dalszej kolejności kliknij w zakładkę moje kursy, gdzie szkolenie jest już dostępne!
- Jeśli dokonujesz zakupu kolejnego z naszych kursów – będzie on dostępny w zakładce „moje kursy” po zalogowaniu się do swojego konta przez 14 dni.
- Jeśli to pierwsze szkolenie, które u nas kupujesz:
Dostęp do kursu będzie aktywny przez 14 dni od dnia zakupu kursu w PANELU SZKOLENIOWYM.
Dokładna instrukcja uczestnictwa zostanie przesłana w mailu po zakupie szkolenia.
Zobacz opinie kursantów z innych szkoleń Prowadzącej 🙂
Kurs prowadzi Wiktoria Kalisiak BA (Hons) Media Production
Specjalistka ds. marketingu, producentka filmowa, współwłaścicielka firmy AdBrain Film&Ad. Od lat z sukcesem konsultuje działania marketingowe i komunikacyjne marki Medelight. Ukończyła Uniwersytet Coventry w Wielkiej Brytanii i uczyła się na Uniwersytecie Europea de Madrid. Zwyciężczyni programu „Do-It-Fund” na rozwój start-upów CU Social Enterprise & Santander UK Universities oraz nagrody Granitowy Tulipan IPHZR „Debiut Roku”. Pasjonatka spotkań networkingowych, łączenia ludzi w biznesie i dobrych książek.
Wyobraź sobie, że jeśli zaczniesz dziś to za rok Twoja marka będzie już istniała w sferze życia, a nie tylko marzeń 🙂
A Ty z dumą obejrzysz się za siebie i docenisz decyzję jakie podjąłeś.