Dołącz do naszego zespołu!

Rekrutacja

Szukasz pracy pełnej wyzwań, dynamiki i pozytywnej energii?

Medelight, lider w organizacji kursów i konferencji medycznych, szuka Office Managera, który ogarnie naszą operacyjną rzeczywistość! 

Jeśli masz organizacyjnego bakcyla, potrafisz działać pod presją i lubisz niespodziewane zwroty akcji – witamy na pokładzie! 

Oferujemy elastyczny grafik pracy, który z powodzeniem połączysz z obowiązkami na uczelni oraz wynagrodzenie w wysokości 40 zł brutto/h (dla studenta na rękę), pracę minimum 40h miesięcznie, premie, laptopa, telefon i realne możliwości rozwoju.

Pracujemy w młodym zespole i korzystamy głównie z narzędzi Google. Zgarnij tę robotę i wejdź w świat eventów medycznych! 

Szczegóły oferty

  • Stanowisko: Office Manager (kierownik biura)
  • Zakres obowiązków:
    • Koordynacja szkoleń i konferencji,
    • Zarządzenie zespołem specjalistów ds. organizacji wydarzeń,
    • Obsługa klientów indywidualnych i firmowych,
    • Zarządzenie magazynem,
    • Szczegółowy zakres obowiązków znajdziesz tutaj.
  • Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na czas nieokreślony
  • Czas pracy: podstawowe obowiązki zajmują ok. 2 dziennie (min. 40h miesięcznie)
  • Gdzie: stacjonarnie w Łodzi oraz online
  • Godziny pracy: pracujesz, kiedy chcesz (i kiedy masz na to czas) – dla nas liczą się wykonane zadanie, a nie grafik Twojej pracy
  • Wynagrodzenie: 40 zł brutto/godzinę (dla studenta 40 zł na rękę) za podstawowe obowiązki + dodatki i premie za zadania dodatkowe, płatne do 10. dnia kolejnego miesiąca przelewem na konto
  • Od kiedy: Początek zatrudnienia na przełomie lutego i marca 2025

Czym się zajmujemy?

Medelight to propozycja dla lekarzy oraz pracowników branży medycznej, którzy chcą podnieść swoje kompetencje, spędzając przy tym dobre chwile w gronie kolegów i koleżanek po fachu.

Organizujemy szkolenia, konferencje i wyjazdy dla lekarzy. Nasze kursy kładą nacisk na umiejętności praktyczne , które trudno zdobyć jest na nastawionych na teorię studiach, a dostarczone materiały i wskazówki pozwalają na utrwalenie wiedzy i wdrożenie jej na swojej ścieżce zawodowej.  

Czy to faktycznie tak kolorowo wygląda?

Sprawdź na naszych Socialach 🙂

Porozmawiaj z nami!

Usg Gałki ocznej

Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie i chcesz spróbować swoich sił, to zapraszamy!

Jak to ma wyglądać?

  1. Wypełnij krótki formularz zgłoszeniowy.
  2. W ciągu kilku dni skontaktujemy się z Tobą mailowo i poprosimy o więcej informacji. 
  3. Wybierzemy najbardziej interesujących nas kandydatów i przejdziemy do kolejnego etapu – spotkanie online. 
  4. W drugiej połowie lutego podpiszemy umowę z wybranym kandydatem.
  5. Wdrażamy, wdrażamy, wdrażamy… i działamy 🙂

Szczegółowe warunki zatrudnienia

Podstawowy zakres obowiązków:

  • Codziennie sprawdzanie skrzynki mailowej i odpowiedzi na każde zapytania włącznie z formularzami z naszej strony (klienci muszą dostać odpowiedź w ciągu 12h – w razie braku możliwości odpisania konieczność przekazania informacji dalej – optymalnie gdyby skrzynka była sprawdzana w w godz 8-10 oraz po 20)
  • Dopinanie organizacji szkoleń nieokulistycznych zgodnie z checklista:
    • tj. kontakt z hotelem/przychodnią i prowadzącymi przed kursem 
    • rezerwacja cateringu, jeśli szkolenie odbywa się w innym miejscu, niż hotel
    • koordynacja kursów stacjonarnych pod kątem:
      1. Specjalistów ds. organizacji wydarzeń – wysyłanie im wytycznych dotyczących kursów na kilka dni przed,
      2. Sprzętu – rezerwacja aparatów i ew. noclegu dla dostawców 
      3. Magazynu – inwentaryzacja magazynu i dbałość o jego porządek, zamawianie brakujących materiałów,
      4. Pacjentów na kursy oraz potwierdzeniem ich obecności,
      5. Wystawiania certyfikatów po zakończonym kursie zgodnie z szablonem i wysłania ich kursantom,
      6. Wystawiania faktur pro-forma dla instytucji 
      7. Opłacanie faktur za hotele, catering,
      8. Wystawianie bonów rabatowych dla firm oraz na konferencje,
      9. Sugerowanie ew. zatrudnienia nowych osób w razie braków kadrowych i problemów z płynnością działania firmy, 
      10. Zbierania ankiet telefonicznych od uczestników kursów po ich zakończeniu (płatne dodatkowo 10 zł/ankieta).
  • Udział w cotygodniowych 30-45 min. spotkaniach online (wtorki 20.30) 
  • Gotowość do realizacji zadań specjalnych w czasie 48h od zlecenia – sytuacja nie dotyczy okresu urlopu lub innych – wcześniej uzgodnionych z nami przerw w pracy.

Zadania specjalne

 

  • Płatne dodatkowo 40 brutto zł/h pracy na podstawie raportu z Clockify,
  • Wszelkie dodatkowe prace np. zmiany na stronie internetowej, edycja filmików, tworzenie automatyzacji, ogarnianie patronatów, certyfikatów INFARMA/SOWE, tworzenie treści kreatywnych, tworzenie quizów na kursy w Mentimeter lub inne wytłumaczone zagadnienia.

Koordynowanie wydarzeń

 

  • Szkolenie stacjonarne – obecność na kursie500 zł brutto za dzień (obecność własna)
    • dostarczenie gadżetów na szkolenie z magazynu dzień przed kursem
    • rozłożenie materiałów na sali
    • obecność na szkoleniu na min 30 min przed rozpoczęciem kursu
    • sprawdzenie listy obecności i obecność na całym szkoleniu, rozwiązywanie ew. problemów i zapytań uczestników
  • Szkolenie stacjonarne – nadzór zdalny150 zł brutto za dzień (stawka za znalezienie obstawy na kurs, wytłumaczenie wszystkiego i koordynację dostarczenia gadżetów plus dyżur pod telefonem w razie problemów na szkoleniu)
  • Szkolenia online – nadzór (nadzór nad kursem live, obecnie rzadkość)
  • Nadzór nad konferencjami -w zależności od uzgodnienia – rozliczane stawką ustaloną jako zadania specjalne LUB ryczałtowo

Premie

  • Pozyskanie firmy/podmiotu medycznego, który będzie realnie zainteresowany współpracą z nami jako firmą oferującą organizację kursu medycznego pod konkretne potrzeby (np. POZ, w którym przeprowadzimy szkolenie) i wychodzącego z konkretną ofertą / prośbą o przedstawienie oferty-  jednorazowa prowizja 500 zł brutto + 10% marży za dane szkolenie
  • Pomysł i pozyskanie prowadzącego na nowe szkolenie – 500 zł brutto  jednorazowo + 10% prowizji od marży przez pierwsze trzy miesiące(w przypadku kursu online)/oraz przez pierwsze 3 edycje (w przypadku kursów stacjonarnych)
  • Pozyskanie firmy zainteresowanej organizacją przez nas konferencji- 1000 zł brutto jednorazowo + 10% marży z konferencji
  • Pozyskanie sponsora/partnera na organizowaną przez nas konferencję – 10% z jego wkładu
  • Pozyskanie influencera na IG/TIKtoku (przyjmijmy początkowo min. 5 tys obserwujących) i dogranie z nim tematu prezentacji naszej firmy – na zasadzie barteru / płatnej współpracy (szczegóły i propozycja w zależności od potencjału influencera – ustalane podczas Medecalli lub na grupie FB) – jednorazowo 500 zł brutto 

 

Lista rezerwowa Poinformujemy Cię, gdy znów będziemy mieli miejsca na kursie! :)
Scroll to Top