Dołącz do naszego zespołu!
Rekrutacja
Szukasz pracy pełnej wyzwań, dynamiki i pozytywnej energii?
Medelight, lider w organizacji kursów i konferencji medycznych, szuka Office Managera, który ogarnie naszą operacyjną rzeczywistość!
Jeśli masz organizacyjnego bakcyla, potrafisz działać pod presją i lubisz niespodziewane zwroty akcji – witamy na pokładzie!
Oferujemy elastyczny grafik pracy, który z powodzeniem połączysz z obowiązkami na uczelni oraz wynagrodzenie w wysokości 40 zł brutto/h (dla studenta na rękę), pracę minimum 40h miesięcznie, premie, laptopa, telefon i realne możliwości rozwoju.
Pracujemy w młodym zespole i korzystamy głównie z narzędzi Google. Zgarnij tę robotę i wejdź w świat eventów medycznych!

Szczegóły oferty

- Stanowisko: Office Manager (kierownik biura)
- Zakres obowiązków:
- Koordynacja szkoleń i konferencji,
- Zarządzenie zespołem specjalistów ds. organizacji wydarzeń,
- Obsługa klientów indywidualnych i firmowych,
- Zarządzenie magazynem,
- Szczegółowy zakres obowiązków znajdziesz tutaj.
- Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na czas nieokreślony
- Czas pracy: podstawowe obowiązki zajmują ok. 2 dziennie (min. 40h miesięcznie)
- Gdzie: stacjonarnie w Łodzi oraz online
- Godziny pracy: pracujesz, kiedy chcesz (i kiedy masz na to czas) – dla nas liczą się wykonane zadanie, a nie grafik Twojej pracy
- Wynagrodzenie: 40 zł brutto/godzinę (dla studenta 40 zł na rękę) za podstawowe obowiązki + dodatki i premie za zadania dodatkowe, płatne do 10. dnia kolejnego miesiąca przelewem na konto
- Od kiedy: Początek zatrudnienia na przełomie lutego i marca 2025
Czym się zajmujemy?
Medelight to propozycja dla lekarzy oraz pracowników branży medycznej, którzy chcą podnieść swoje kompetencje, spędzając przy tym dobre chwile w gronie kolegów i koleżanek po fachu.
Organizujemy szkolenia, konferencje i wyjazdy dla lekarzy. Nasze kursy kładą nacisk na umiejętności praktyczne , które trudno zdobyć jest na nastawionych na teorię studiach, a dostarczone materiały i wskazówki pozwalają na utrwalenie wiedzy i wdrożenie jej na swojej ścieżce zawodowej.
Czy to faktycznie tak kolorowo wygląda?
Sprawdź na naszych Socialach 🙂
Porozmawiaj z nami!

Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie i chcesz spróbować swoich sił, to zapraszamy!
Jak to ma wyglądać?
- Wypełnij krótki formularz zgłoszeniowy.
- W ciągu kilku dni skontaktujemy się z Tobą mailowo i poprosimy o więcej informacji.
- Wybierzemy najbardziej interesujących nas kandydatów i przejdziemy do kolejnego etapu – spotkanie online.
- W drugiej połowie lutego podpiszemy umowę z wybranym kandydatem.
- Wdrażamy, wdrażamy, wdrażamy… i działamy 🙂
Szczegółowe warunki zatrudnienia
Podstawowy zakres obowiązków:
- Codziennie sprawdzanie skrzynki mailowej i odpowiedzi na każde zapytania włącznie z formularzami z naszej strony (klienci muszą dostać odpowiedź w ciągu 12h – w razie braku możliwości odpisania konieczność przekazania informacji dalej – optymalnie gdyby skrzynka była sprawdzana w w godz 8-10 oraz po 20)
- Dopinanie organizacji szkoleń nieokulistycznych zgodnie z checklista:
- tj. kontakt z hotelem/przychodnią i prowadzącymi przed kursem
- rezerwacja cateringu, jeśli szkolenie odbywa się w innym miejscu, niż hotel
- koordynacja kursów stacjonarnych pod kątem:
- Specjalistów ds. organizacji wydarzeń – wysyłanie im wytycznych dotyczących kursów na kilka dni przed,
- Sprzętu – rezerwacja aparatów i ew. noclegu dla dostawców
- Magazynu – inwentaryzacja magazynu i dbałość o jego porządek, zamawianie brakujących materiałów,
- Pacjentów na kursy oraz potwierdzeniem ich obecności,
- Wystawiania certyfikatów po zakończonym kursie zgodnie z szablonem i wysłania ich kursantom,
- Wystawiania faktur pro-forma dla instytucji
- Opłacanie faktur za hotele, catering,
- Wystawianie bonów rabatowych dla firm oraz na konferencje,
- Sugerowanie ew. zatrudnienia nowych osób w razie braków kadrowych i problemów z płynnością działania firmy,
- Zbierania ankiet telefonicznych od uczestników kursów po ich zakończeniu (płatne dodatkowo 10 zł/ankieta).
- Udział w cotygodniowych 30-45 min. spotkaniach online (wtorki 20.30)
- Gotowość do realizacji zadań specjalnych w czasie 48h od zlecenia – sytuacja nie dotyczy okresu urlopu lub innych – wcześniej uzgodnionych z nami przerw w pracy.
Zadania specjalne
- Płatne dodatkowo 40 brutto zł/h pracy na podstawie raportu z Clockify,
- Wszelkie dodatkowe prace np. zmiany na stronie internetowej, edycja filmików, tworzenie automatyzacji, ogarnianie patronatów, certyfikatów INFARMA/SOWE, tworzenie treści kreatywnych, tworzenie quizów na kursy w Mentimeter lub inne wytłumaczone zagadnienia.
Koordynowanie wydarzeń
- Szkolenie stacjonarne – obecność na kursie – 500 zł brutto za dzień (obecność własna)
- dostarczenie gadżetów na szkolenie z magazynu dzień przed kursem
- rozłożenie materiałów na sali
- obecność na szkoleniu na min 30 min przed rozpoczęciem kursu
- sprawdzenie listy obecności i obecność na całym szkoleniu, rozwiązywanie ew. problemów i zapytań uczestników
- Szkolenie stacjonarne – nadzór zdalny – 150 zł brutto za dzień (stawka za znalezienie obstawy na kurs, wytłumaczenie wszystkiego i koordynację dostarczenia gadżetów plus dyżur pod telefonem w razie problemów na szkoleniu)
- Szkolenia online – nadzór (nadzór nad kursem live, obecnie rzadkość)
- Nadzór nad konferencjami -w zależności od uzgodnienia – rozliczane stawką ustaloną jako zadania specjalne LUB ryczałtowo
Premie
- Pozyskanie firmy/podmiotu medycznego, który będzie realnie zainteresowany współpracą z nami jako firmą oferującą organizację kursu medycznego pod konkretne potrzeby (np. POZ, w którym przeprowadzimy szkolenie) i wychodzącego z konkretną ofertą / prośbą o przedstawienie oferty- jednorazowa prowizja 500 zł brutto + 10% marży za dane szkolenie
- Pomysł i pozyskanie prowadzącego na nowe szkolenie – 500 zł brutto jednorazowo + 10% prowizji od marży przez pierwsze trzy miesiące(w przypadku kursu online)/oraz przez pierwsze 3 edycje (w przypadku kursów stacjonarnych)
- Pozyskanie firmy zainteresowanej organizacją przez nas konferencji- 1000 zł brutto jednorazowo + 10% marży z konferencji
- Pozyskanie sponsora/partnera na organizowaną przez nas konferencję – 10% z jego wkładu
- Pozyskanie influencera na IG/TIKtoku (przyjmijmy początkowo min. 5 tys obserwujących) i dogranie z nim tematu prezentacji naszej firmy – na zasadzie barteru / płatnej współpracy (szczegóły i propozycja w zależności od potencjału influencera – ustalane podczas Medecalli lub na grupie FB) – jednorazowo 500 zł brutto